Pagina's

maandag 29 augustus 2016

Haloween Party ...

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo gemaakt heb, de eikel :)


Ik heb de eikel eerst uitgetekend op ornaje/rood karton.

Vervolgens heb ik het prachtige papier "Autumn" van Noor! Design erbij gebruikt.
Prachtige kleuren !!!
Er is tevens een vel papier met Halloween teksten, dus je kunt het voor verschillende dingen gebruiken.

Ik heb er inderdaad een Halloween creatie mee gemaakt.

Links boven heb ik de spinnenweb met spin van Noor! Design gedaan.

Rechtsboven, onder het bloementoefje, heb ik een paar dennenappels van Noor! Design - One of a Kind - Autumn gebruikt.
Deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Het afdrukje is van Mo's Digital Pencil shop "Candy Apple Witch"
Ik heb haar ingekleurd met Gansai Tambi.
Ik heb haar eerst geprint op Strathmore Mixed Media papier. Dit is echt super gaaf papier voor aquarel. Mooi glad !!!

Zo ... dat was het weer even voor vandaag :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Eikel   Noor! Design - Paperpad A4 - Autumn   Noor! Design - Autumn - Spiderweb   Noor! Design - One of a Kind - Autumn  Kuretake / ZIG - Gansai Tambi - 36 Color Set   Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 14 x 21,6 cm - 190 grams

1 opmerking:

  1. Ik vind het een SUPERrrrr leuke halloweenkaart geworden, heel veel leuke details heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid