Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Get well soon !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien die ik voor het HobbyVision Design Team blog gemaakt heb.

Ik ben weer heerlijk met de Noortjes aan de slag geweest, want de demodag komt nu wel heel dichtbij hahaha, zaterdag is het dan eindelijk zover.
Feest bij HobbyVision in verband met hun 10 jarig jubileum.

Ik mag daar een demo geven met verschillende Noor! Design artikelen.

Ook laat ik jullie zien, hoe gemakkelijk de Scotch tape glider werkt en de Brush en Foampad van Sissix. 


Oké ... nu even snel naar mijn creatie ;) ... deze is uiteraard zaterdag ook in het echt te bewonderen !!!

Als basis heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt, de tag.

Hierbij heb ik het prachtige papier "Botanical" van Noor! Design gebruikt, dit is toch wel één van mijn favorieten, zulke mooie frisse kleuren, prachtig !!

Het afdrukje is van Wild Rose Studio "Bear Hugs" 
Ik heb dit afdrukje met Sennelier ingekleurd.

Links boven heb ik de doily mal van Noor! Design gedaan.

Aan de rechterkant zie je net nog een stukje design papier, waarbij ik de nieuwe No End Borders 2 heb gebruikt, de Notebook rand.

Onder het afdrukje heb ik de nieuwe vierkant van Noor! Design gestanst.

Aangezien het een Beterschapskaart is geworden, heb ik er een pleister bij op gedaan, ook deze is van Noor! Design/

De tekststempel is ook van Noor! Design.

Onder het bloementoefje heb ik nog de mooie klimop stans gebruikt,

Zowel linksonder als rechtsboven nog een vlindertje ;)


Ik hoop dat jullie a.s. zaterdag gezellig met ons dit feestje komen vieren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Frame  Noor! Design - Paperboc 15 x 30 cm - Botanical Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st) Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rondNoor! Design - Blauwe mal - VierkantNoor! Design - Cutting & Embossing stencil - No End Borders 2Noor! Design - Autumn - Klimop  Noor! Design - Clear stamps - Banner text  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Beterschap / pleister    Clear stamp - Wild Rose Studio`s - Bear hugs   Sennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseel   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn





2 opmerkingen:

  1. Wooow Astrid wat een prachtige label laat je ons weer zien...hele leuke accentjes erop en zeker het mooi ingekleurde stempeltje is super schattig..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid