Pagina's

dinsdag 15 september 2015

Wishing you a Harvest of Joy !!!


Goedemorgen allemaal !!!!

Ik ben al lekker bezig geweest met de nieuwe artikelen van Noor! Design.

Volgende maand, 3 oktober, ga ik met al deze nieuwe artikelen een demo geven bij HobbyVision in Rijssen.

Ik kan jullie alvast één van de kaarten laten zien :)


De nieuwe klimop takjes van Noor! Design vind ik echt helemaal te gek.
Ik heb er een herfstcreatie van gemaakt, maar je kunt hem op allerlei andere creaties gebruiken !!

Als basis heb ik kraft karton gebruikt, hierop groen karton en vervolgens het design papier.

Het design papier komt uit het nieuwe blokje Good Old Days van Noor! Design.
Prachtige kleuren, die je heel goed voor een herfstkaart kunt gebruiken.


Het plaatje komt uit een Papers & Pictures blokje "Autumn"
De groene kleur van het kop en schoteltje past zo mooi bij het design papier.
Deze heb ik een beetje schuin gemaakt op de blauwe rechthoek 6002/0356 van Noor! Design.
Hieronder heb ik een stukje verbandgaas verwerkt.


Linksboven heb ik de nieuwe klimop krans van Noor! design gebruikt,
Het geëmboste gedeelte heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Staint.


Onder op de hoek van het plaatje heb ik een bloementoef gemaakt, hierbij de klimop gebruikt.
Op de klimop heb ik wat natuurlijk materiaal gedaan.
De witte haver of tarwe bloem is van Joy! Crafts.
Verder nog een paar roosjes is verschillende kleuren.


Aan de rechterkant heb ik de kop-/en schotel rand gedaan, ook deze is van Noor! Design.
Ik vond dit wel mooi passen bij het plaatje :)

Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton en een kantje gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat heb kunnen inspireren.
Wil je hem in het eggie bewonderen, kom dan 3 oktober gezellig langs bij HobbyVision in Rijssen.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx




Door op onderstaand plaatje te klikken, kom je rechtstreeks bij het desbetreffende artikel uit :

PRE-ORDER 3 - Noor! Design - Autumn - Klimop KransPRE-ORDER 3 - Noor! Design - Autumn - Klimop  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Rand met kopjes/the    Noor! Design - Paper & Pictures -  Autumn     PRE-ORDER 3 - Noor! Design - Paper bloc - 15 x 15 cm - Good old days   Noor! Design - Clear stamp - AutumnJoy! Crafts - Artificial Flowers 6370/0071   Distress inkt - Walnut stain   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid