Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Challenge nr. 36 HobbyVision DT blog !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij het HobbyVision Design Team blog van start.

Thema is deze keer :
Bloemen, parels en bedels !
Nou ... zo moeilijk is dat niet ;)


Mijn kaart heb ik gemaakt met het schitterende papier van FabScraps "Elegant Chic"
Prachtige zachte tinten !!

Het plaatje is van Nellie Snellen, Vintage Friends.
Deze heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design.

Rechtsboven heb ik uit grijs karton het hart van Noor! Design gestanst, hierop heb ik zelf een hart geknipt van design papier.

Aan de bovenkant van de kaart heb ik de geweldige nieuwe vlinderrand van Noor! Design gedaan, deze heb ik uit zalmroze karton gestanst.
Op de vlinders heb ik plakparels gedaan.

Aan de linkerkant heb ik nog een tag van Noor! Design geschoven, ik heb er verder nog geen tekst op gestempeld, want ik weet nog niet waar ik de kaart voor ga gebruiken :)

Ook op de linkerbovenhoek heb ik de rondjes van MemoryBox geplakt, ook deze weer uit grijs karton.

Verder de kaart afgewerkt met bloemen, kant en een strik.
Aan de strik heb ik een bedeltje gehangen.
De strik is van organza en past precies qua kleur bij dit papier !!

Ik hoop dat jullie gezellig met ons mee doen, want het is een gemakkelijke challenge :)

Neem alvast even een kijkje op het HobbyVision Design Team blog, ook de andere dames hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt !!

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx


scrappapier FabScraps - Elegant Chic - Pink Elegance   Knipvel Nellie Snellen - NEVI054 - Vintage Friends   Memory Box - Steel Craft Die - Small Ringlets   Lint Celebrate - Organza rose 20mm   ScrapBerry`s flowers - Tea roses` flowers, -18 mm diameter, 6 pcs, pink   Doodlebug Mini Adhesive Pearls - Lily White





2 opmerkingen:

  1. Superrrrrrrrrrr wat een prachtig en lief kaartje geworden.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooow Asrid .....diƩ is super lief.....Schitterende accentjes allemaal....Heel KNAP gdaan!!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid