Pagina's

donderdag 30 oktober 2014

Prettige Feestdagen !!!

Goedemiddag allemaal !!!!

Vanmorgen alweer een drukke ochtend achter de rug, maar nu heb ik me weer genesteld in mijn knutselhok.
Het regent hier toch, dus geen weer om naar buiten te gaan :)

Tja .... ik val wel in herhaling hè, maar heb alweer een kerstkaart voor jullie :)


Ik moest natuurlijk ook eens aan de slag met de kerstboom van Dutch Doobadoo, heb al zoveel schitterende creaties voorbij zien komen en dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :)

Het papier is van Maja Design - Vintage Frost Basics.
Het plaatje komt bij Hobbyvoordelig vandaan.

Onder het plaatje heb ik een stukje verbandgaas gedaan en dit vervolgens op de vierkante mal van Noor! Design geplakt.

Bovenin de punt van de kerstboom heb ik de kerstballen van Noor gehangen, ik heb eerst een strik gemaakt van kant, 2 roestige ballen aan een ringetje gehangen, deze weer door het strikje heen gestoken en zo een mooi geheel gemaakt.
Het geëmbosste gedeelte van de ballen heb ik eerst bruin gemaakt met Walnut Stain distress inkt en hierna heb ik er wat glitters op gedaan.

De kerstboom aan de linkerkant is van Leanne Creatief, de randjes zijn allemaal beïnkt met Walnut Stain.

Ik heb zelf weer een banner gemaakt en hierop de tekst gestempeld, deze is ook Noor! Design.

Onder het bloementoefje heb ik wat natuurlijk materiaal gebruikt.

Verder heb ik hem rustig gehouden hahaha ... weer eens wat anders :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

Liefs Astrid







7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Astrid, die kerstboom doet het heel erg leuk, binnenkort ga ik daar ook nog mee aan de slag, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooi kerstkaartje Astrid...wat is dat toch weer een leuk modelletje....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, this is fabulous Astrid. Love the vintage image and such a beautifully design tree.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW super wat een pracht van een kaartje. Geweldig.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Astrid heb ook een kaart gemaakt met deze mal.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Onwijs mooie kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid