Pagina's

donderdag 29 mei 2014

Santa Claus is coming to town !!!!

Goedemorgen allemaal !!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de CopicMarkerBenelux Blog !!

Deze keer ben ik al helemaal in de kerstsfeer :) .... ja ja, dat hoort er ook allemaal bij, voor je het weet is het alweer december hahaha, grapje, maar de tijd gaat snel :)


Het papier is van Simple Stories "Handmade Holiday"

Het afdrukje is van La-La-Land Crafts "Elf Luka"
Hij heeft leuke kerstcadeautjes in de hand en ik vond dit wel leuk combineren met de cadeautjes van Noor! Design.


Ook de Wishlist van Noor! Design vond ik hierbij wel passen.
Deze heb ik met Versamark gestempeld op Kraft karton en daarna geƫmbost met witte embossingpoeder van Stampendous.

De tekst Santa Claus is coming to town is ook een clearstempel van Noor! Design.
Deze heb ik gestempeld op een stukje design papier en vervolgens heb ik er 2 aparte regeltjes van gemaakt.

Aan de linkerkant heb ik nog een blauwe mal van Noor! Design gebruikt, ik heb overal weer wat witte Gesso op gesmeerd :)


Ik heb Elf Luka met de volgende kleuren ingekleurd :

Huid : E000, 00, 21, 11, R30, 20
Haar : E50, 53, 57, 49
Goud : Y00, 11, 15, 23, 26, 28
Groen : YG93, 95, 97, 99
Donkerrood : E08, 07, 19, T5
Lichtrood : R24, 29, 46, 59
Bruin : E42, 43, 44
Beige : E30, 31, 34
Bont : W00, 0, 1, 3, 4, 5
Blender : 0

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Wij gaan lekker een lang weekend naar de camping toe, hopelijk hebben we mooi weer !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en geniet van jullie Hemelvaartweekend.
liefs Astrid xxx


Gebruikte Noor! Design artikelen :

               






9 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje is dit Astrid! Geweldig kleurwerk en wat leuk dat geklieder met Gesso, geeft een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi je kerstkaartje Astrid....heel leuk effect geeft met dat gesso op die cadeautjes.....Grandioos!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Astrid.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kerst kaartje astrid die kan het hele jaar door hoor en de cadeautjes zo er bij er leuk mooi stempeltje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is schitterend Astrid en ook een leuke LO, ik moet idd ook maar eens met die kerstkaarten gaan beginnen hihihihi
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Astrid. I love the image and the design is beautifully embellished.
    Have a lovely weekend.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid