Pagina's

zondag 28 april 2013

April Magnolia Only Challenge at the Ribbon Girl blog !!!!


Goodmorning everyone !!!

Today there is a new Magnolia Only challenge at the Ribbon Girl blog!!!


This time the challenge is : Add a Die Cut !!!

For my card I used :

Paper : Authentique "Cherish"
Magnolia Stamp : Tilda Loves Flowers
Magnolia Doohickey : Vintage Tag
Die - Joy! Crafts - Lin&Lene, art. nr. 1201/0060
Die Joy! Crafts - Noor! Design, rechthoek art. nr. 6002/0146
Mica Fragments "bronze", embossing enamel "white" 
Lace, seambinding, twine, brads and flowers : the Ribbon Girl

I coloured my image with Copics:

Skin : E 11, 00, 000, 0000, R20, 30, 01
Flowers : R81, 83, 85, 0000
Leaves : G40, 82, 94
Dress : RV02, 00, 000, 0000
Hair : E29, 25, 21, 50
Shoes : C5, 3, 1, 00
Ground : W3, 1, 00

As usual there are fabulous prizes to win :

A rubber stamp from Magnolia


and a Gift Voucher from the Ribbon Girl !!


Please hop over to the Ribbon Girl Blog and see what the other Design Team members have made :)

Thanks for visiting and have a lovely Sunday !!

*************************************

Vandaag is er weer een nieuwe challenge Magnolia Only bij de Ribbon Girl van start gegaan.
Hij is heel gemakkelijk hoor, verwerk een mooie stans op je kaart :)
Dat hoef je tegen mij geen 2 x te zeggen hahahaha :)

Wat ik allemaal gebruikt heb voor mijn kaart, kun je hierboven lezen.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven, alvast bedankt voor je bezoekje, nog een hele fijne zondag toegewenst en tot de volgende keer !!!

Wij zitten heerlijk op de camping, even een paar dagen er tussen uit, dinsdagavond komen we weer naar huis.
Ik heb mijn kleurspulletjes meegenomen, dus ik vermaak me wel :)

27 opmerkingen:

  1. Genieten Astrid, prachtige creatie in super kleuren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Astrid, love the pastel pinks, really pretty, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Astrid, ik vind de kleurencombinatie prachtig.
    Lekker een paar dagen er tussenuit. Weer of geen weer, je bent lekker weg en je vermaakt je toch wel, geniet ervan.
    fijne zondag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw.....schitterende kaart!!!! Wat geweldig gedaan weer. Heel veel plezier nog op de camping en ik hoop dat het zonnetje de boel een beetje opwarmt.Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kaart! Mooie zachte kleuren en prachtige details. Een heel lief geheel!! Geniet van je vrije dagen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Astrid wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, het is weer een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh die is mooi ingekleurd! Heel leuke kaart,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous, adorable card and pretty colours too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een beauty, super die afbeelding en wat een gave details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Astrid, mooi zo in het zacht roze.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt, ik vind hem schitterend ☼

    Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauuwww Astrid, geweldig mooi zeg!!!! En je kleurwerk, om te kwijlen!!!! Schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh wauw wat is dit een mooie kaart zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben benieuwd wat je hebt ingekleurd in je korte vakantie.
    Je kaart is super geworden.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wowoowowo..wat is dit een plaatje, geweldig!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning creation! Quite beautiful <3 Jen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhhhhh, this is ADORABLE! So much to love and admire on this spectacular creation!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid