Pagina's

woensdag 28 november 2012

Haken is Hip !!!!


Ja hoor, ook ik ben aan het haken geslagen :)
Na mijn operatie mocht ik niet veel doen, dus veel bankhangen en aangezien ik niet stil kan zitten, ben ik aan het haken geslagen :)

Ik heb zpagetti garen gekocht bij de Action, haaknaald 12 .... ik moet zeggen dat dit behoorlijk zwaar was, maar het resultaat vind ik zelf super geworden.

Het haakpatroontje heb ik HIER vandaan !!


Binnenkant gevoerd met bijpassende stof.
De beugels en het stof komen bij een plaatselijke fournituren winkel vandaan.

Mijn dochter zag het tasje en wil natuurlijk ook eentje hebben, dus ik mag weer aan de slag :)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe, alvast bedankt voor je bezoekje, een reactie stel ik natuurlijk zeer op prijs :)

23 opmerkingen:

  1. Echt leuk geworden Astrid. Fijn heb je toch wat te doen.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze tas gaaf gemaakt Astrid, super goed gelukt, mooie kleur echt prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Astrid,heel wat anders als de kleedjes die we vroeger haakte.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jaaaaaaaaaaa, kun je dit ook al???????????? Super dat je toch iets leuks hebt gevonden om de tijd door te komen en hij is enig!!! Al begonnen met de therapie???

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super is je tas geworden Astrid! Ja.......zo zat ik vorig jaar ook. Ik moest toch wat doen en ben toen ook gaan haken (Amigurumi's, dat zijn kleine diertjes....mocht je het niet weten.....hihi), ook erg leuk om te doen.
    Alleen het in elkaar zetten vond ik iets minder ;-(.
    Ik ben nu met de Granny tas begonnen. Expres zomerkleurtjes gekocht.......heb ik nog tijd genoeg.
    Ik kan het heel goed begrijpen dat je wat te doen moet hebben, heb ik ook altijd 'last' van.
    Succes met het revalideren!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, kijk dat noem ik nou multi tasking. Super gaaaaaaf Astrid. Doe mij ook zo'n tas maar dan met schouder hengsel en ik ben verkocht. Helemaal top!!!

    Groetjes en beterschap,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf deze gehaakte tas en leuk dat je toch iets kan doen.Mooie kleur heb je ervoor gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem super!!! Ik had geen idee dat de Action dit ook al verkoopt... Dat zie je er niet vanaf! Echt geweldig!!! Ga ik onthouden, want ik ben dol op handwerken ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haken is zéker hip en....geweldig om te zien ook nog. Supergaaf zeg die tas. Ik heb dit ook geprobeerd maar dit grovere haken is te zwaar voor mijn handen, jammer hoor want ik vind het werkelijk onwijs gaaf om te zien. Ik wilde graag zo'n gehaakte poef maar.....dat ging m ff niet worden. Nou ja....gelukkig hobby genoeg over om iets anders te doen toch....hihihi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hip is haken en een leuke tas heb je gemaakt ik kan niet haken dus het is niet mijn ding maar ik vind hem enig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, haken is helemaal hot!
    Hip tassie hoor Astrid.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja haken is helemaal hot.
    Een hip tassie Astrid!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig Astrid.
    Dit doe Ik Je echt niet na.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een super mooie tas!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi gemaakt Astrid. Pas maar op, straks heb je er weer een hobby bij... haken is erg leuk! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had het al op facebook bewonderd, ik vind het écht een super mooi tasje!!!! Leuk dat je de link er bij gezet hebt van het patroon!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig kan je je ook nog op een andere manier bezig
    houden, ik haak ook graag hoor,
    maar je hebt hier een heel leuk tasje gemaakt,
    ik kwam hem op FB ook al tegen !

    Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, dit tasje! Ik had het nog niet eerder gezien en ik moet zeggen dat dit je ook erg goed af gaat Astrid! Prachtig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wowww superrrr is tie... welke kleur doe je voor Elisa???
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid