Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Geweldig leuk Nieuws !!! Het Canary Blog !!

For the Bloghop please scroll down !!!


Ik ben zo trots als een pauw om jullie te mogen vertellen dat we per 26 augustus a.s. gaan beginnen met een supernieuw blog !!

Vanaf die dag gaan wij:
Diny, Lydia, Jenine, Wenda, Tiets, Carolien, Janet, Gretha en ik starten met "Het Canary Blog"

Op dit blog laten we jullie voorbeeldkaarten zien met de schitterende digi's en binnenkort ook de nieuwe rubber stempels van Krista Smith (Saturated Canary) !!

Er moet nog het één en ander uitgewerkt worden, vandaar dat we per 26 augustus gaan starten, maar we willen dit alvast met jullie delen :)

10 opmerkingen:

  1. Superr om weer samen in een team te mogen zitten!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal superleuk nieuws Astrid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteer wat een eer meis het is je van harte gegund

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love Saturated Canary so this is great news

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat leuk, ben nu al nieuwsgierig!
    Veel succes met de opstart.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Good Luck with the new blog & I look forward to all your teams creations x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig nieuws meis, ben zooo benieuwd naar jullie creaties ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooi nieuws, kom zeker kijken hoor op jullie nieuwe blog. Heel veel succes met het opstarten.
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Astrid, super een nieuwe challenge blog! Ik probeer je te volgen maar het gaat niet helemaal goed... bij het afmelden verdwijn ik is dat goed? Ik vind het zo leuk dat je bij mij berichtjes achterlaat dus vanaf nu ga ik je blog volgen! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid