Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

Vraagje over Volgers ???

Even een vraagje, als ik een leuke blog tegenkom, dan wil ik die natuurlijk graag volgen, maar ..... toen ik gisteren op het knopje "volgen" klikte, kreeg ik ineens de melding dat ik al 300 volgers had, dat ik eerst maar een paar uit de lijst moet gooien, zodat ik daarna weer nieuwe volgers toe kan voegen, grrrr ...
Ik neem aan dat niet de bedoeling is van het Bloggen :(
Hebben jullie hier ook last van ????

Ik weet dat ik onmogelijk overal een reactie achter kan laten, ik doe het beheer van Tiets haar club, ik zit in vele Design Teams, daarnaast nog een huishouden ... tja ..... ook het huisje moet schoon hihihi, zoals de meesten van jullie wel weten heb ik ook nog de zorg van mijn ouders, dus ook daar ben ik druk mee.
Verder ben ik zelf ook vaak in het ziekenhuis te vinden en jammer genoeg zitten er maar 24 uren in een dag.

Ik hoop dan ook dat jullie het me niet kwalijk nemen, dat ik niet steeds langs kan komen om een reactie te plaatsen.
Ik merk wel, dat het jammer genoeg een keerzijde heeft, want als ik niet kom .... komen jullie ook niet bij mij langs en dat is natuurlijk weer ontzettend jammer !!

Ik weet niet hoe jullie de tijd verdelen, maar ook Facebook zit er nog bij, deze heb ik hoofdzakelijk nodig voor mijn DT werk, maar ook daar plaats ik zo nu en dan een reactie. Ook dat kan ik gewoonweg niet bijbenen !!!
Al met al wordt het internet verkeer steeds drukker, met alle gevolgen van dien :(

Maar goed ..... ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor het probleem "volgen" want het zou toch jammer zijn, dat ik niemand meer aan mijn lijstje toe kan voegen :(

Nog een hele fijne dag allemaal !!!

32 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,

    Ik heb geen idee hoeveel blogs ik inmiddels volg, elke dag komt er wel weer een bij en tot op heden (nog) geen waarschuwing. Maar kijk eens bij jezelf: je hebt er giga-veel (op papier) en hoeveel reacties krijg jij op je kaarten?? Ik zit me een rotjeknor te typen om reacties achter te laten maar ben er inmiddels echt wel achter dat er een "harde kern" is die altijd en overal bij elkaar reageert en 3/4 van je volgers hoor je nooit iets van. Nou dan kan het "opschonen" van je blog toch ook niet echt een probleem zijn???? Hoe jij het allemaal doet is me al een raadsel sinds ik je ken dus om maar te reageren op jouw reactie op mijn blog (waar ik elke keer weer super blij mee ben!!): jou willen ze niet eens in het bejaardenoord want van zoveel energie raakt de rest alleen maar in de stress, whahahaaaaaaaaaaa!!

    Dikke knuf, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee eigenlijk, Astrid! Heb die melding nog nooit gehad, maar nu geloof ik ook niet dat ik er al boven zit, hahaha!
    En 300 blogs zijn ook niet bij te houden! Daarbij kan evt. FB je goed helpen. meestal staan daar de kaarten ook wel op en een *vind ik leuk* is al snel aangeklikt!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid, wat raar is dat, je ziet toch bij een heleboel andere blogs dat ze wel meer dan 600 volgers hebben, of bedoel je dat jij niet meer dan 300 personen mag volgen, lijkt me toch een beetje vreemd. Maar er gebeurt wel meer raars hier in blogland momenteel, opeens heb ik telkens een ander lettertype in beeld, terwijl ik er maar eentje heb ingesteld. En ben een perfectionist en daar word ik gefrustreerd van grrrrrr ..... En dat je niet bij iedereen een berichtje kan plaatsen dat lijkt me ook heel normaal, dan ben je dag en nacht bezig hahaha. Ik merk ook hoor dat ik zelf bij heel veel mensen waar ik mooie creaties zie staan, een reactie plaats en soms ook volger word, en dat zijn er best veel want er zijn ook zoveel mooie kaartenblogs te vinden, waar je ook nooit iets van terughoort, of ze moeten natuurlijk mijn blog afschuwelijk vinden, dat kan natuurlijk ook ;>) Maar inderdaad vreemd dat je klaarblijkelijk maar 300 blogs mag volgen. Hoop dat je het antwoord hier vindt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid

    Wat vervelend van blogger maar er gebeuren de laatste tijd veel vreemde dingen bij blogger, ik wilde pas ergens reageren en moest toen ineens 10 e-mail adressen invullen en ik heb al eens gehoord dat er veel stagieres bij blogger werken en die moeten verschillende dingen uitproberen waardoor er dus steeds iets verandert en dat is heel vervelend voor ons natuurlijk.

    Dat je niet overal op reageert begrijp ik helemaal, we hebben allemaal natuurlijk wel meer te doen als alleen maar bloggen, maar ik blijf van je creaties genieten hoor.
    Succes met het vinden van een oplossing.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi lieverd
    ik heb het met de nieuwe blogger nog niet geprobeerd om me bij een ander aan te melden om te volgen en ik volg er bijna 400 of die ben ik gepaseerd, dus helaas kan ik je daarbij niet helpen meis, volgen doe ik je toch wel hoor lieverd, je hebt het druk genoeg met alles, als je tijd hebt probeer je toch langs te wippen meis
    ik hoop dat er een oplossing voor je is meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zou misschien heel goed kunnen dat je niet meer dan bij 300 blogs volger mag zijn, ik kijk ze regelmatig na en sommige waar ik zelden kom meld ik me helaas dan maar af xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi astrid nou wat raar joh, ik volg zelf iets van rond de 500 blogs , ik heb dat nog nooit gehad, wat ik wel heb is dat ik soms bij mensen niet kan reageren bij de een wel en de ander niet heel vreemd.
    ik zou het echt niet weten hoe dat komt hoor
    xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh mijn god, en ik dacht dat ik veel blogs volgde, niet dus :-)
    Ik heb ook geen idee waar het probleem zit, maar ik weet wel dat ik ook niet veel reacties plaats wegens gebrek aan tijd en omdat het er zoveel zijn. Maar het is niet omdat ik geen reactie plaats dat ik niet kom kijken hoor. Ik volg nog steeds je blog met veel enthousiasme.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Astrid,
    Zoveel blogs volg ik nog niet, dus ik zou het niet weten. Maar wel vervelend hoor. Ik kan me ook voorstellen dat je niet iedere keer een reactie kan achterlaten. Volgens mij kunnen veel mensen zich herkennen in jou verhaal. Het is inderdaad gewoon soms heel erg veel om het allemaal bij te houden. Je kan niet meer doen als je best hoor.
    We hebben ook nog allemaal een prive leven en onze sociale contacten enz. Druk, druk, druk.......;-)) Als je een keer bij mij niet langs komt neem ik je dat echt niet kwalijk hoor. Dat snap ik best.
    Succes hoor, ik hoop voor je dat iemand een antwoord heeft.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Astrid,

    Ik heb die melding ook ens gehad en dacht wat is dit nou. Wist toen even niet welke ik eruit zou doen en heb even niks gedaan. een aantal dagen later kon ik weer gewoon op die knop drukken. Wat het gweest is ik weet het niet. Probeer over een paar dagen nogeens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en volgens mij had ik niet eens 300 blogs om te volgen dus tellen was ook moeilijk voor hun.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik volg er gigantisch veel, maar kan ook niet overal elke dag een berichtje achterlaten hoor, soms begin ik 's morgens ben ik 's avonds nog niet klaar omdat er allerlei andere dingen te doen zijn, logisch toch, dus maak je niet druk, we komen echt wel kijken en soms een berichtje achterlaten.
    En nee heb nog geen problemen gehad met de nieuwe blogger,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat het probleem is weet ik niet, ik volg er wel een heleboel maar of ik al over de 300 zit weet ik niet eens,
    ik hoop dat er wel iemand met een oplossing komt,
    volgen doe ik je toch wel daarvoor maak je veel te mooie kaarten, hier wil ik niks van missen,
    maar ik heb ook niet elke dag de tijd om overal te reageren,
    de ene keer doe ik het bij de ene en de andere dag bij de andere, zo hou ik het een beetje bij.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he he he!! oh astrid this has happened to me twice this year already!! I womble through my list and take the ones off that have stopped or not posted in a year or so!!!
    huge hugs Lou xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoy lieve Astrid,
    Ik weet niet hoeveel blogs ik volg, heel veel ondertussen '-))
    Maar nog zo geen melding tegengekomen.
    En ja, blogland is een harde wereld! Ik heb zowat gedurende 2 jaren elke dag blogs bezocht en elke dag reacties achtergelaten, kreeg er ook heel veel weer. Het laatste jaar moest ik keuzes maken. Ik volg nog al jullie blogs via blogrol maar reageer bijna niet meer. Wel laat ook ik via FB merken dat ik jullie creaties waardeer of langs Tiets club. Ondertussen kent iedereen me wel als C.arine van Scraptalk en als ik iemand kan helpen/ steunen doe ik dat via email ofzo. Als iemand iets wil weten/ hebben... 1 adres, vraag het me maar '-))
    Ook ik ben soms verdrietig dat er geen reacties meer komen op mijn blog want dat is mijn paradepaardje, maar het is wat het is.
    Als ik je met iets kan helpen, ben dagelijks op FB.
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. als iemand mijn blog wil volgen is het vakje van de volgers weg, al eens er opnieuw er op proberen te zetten maar helaas zonder succes. Ik zou het niet weten hoor van die volgers en zo denk dat het een probleem is die bij blogs ligt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat raar Astrid,heb nergens last van hoor.
    Maar de laaste tijd is bloggen toch raar,dan dit en dan dat.
    En meis ik kom graag bij je hoor,als het toelaat, en ik kan,laat ik altijd een reactie achter.
    Of je niet bij mij komt,jammer,als ik het mooi vind ik het altijd leuk omdat te laten weten.

    Succes met je blog.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik kan je ook niet helpen astrid want zo veel blogs volg ik niet want dat kan ik allemaal niet bijhouden vroeg me al af hoe jij dat en alle anderen dat doen ik heb al moeite met die paar die ik heb om iedere keer langs te gaan...

    en ik blijf je volgen hoor, ook al heb je geen tijd om bij ons langs te komen...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Astrid.

    Als ik lees en volg wat jij allemaal doet denk ik dat 48 uur in een dag nog te weinig zou zijn, ik vind het natuurlijk altijd leuk om een reactie van je te lezen maar ik kom echt zo ook wel bij je kijken en reageren doe ik dan ook eigenlijk ook altijd, en overal, het kost eigenlijk teveel tijd maar dat van die volgers weet ik niet hoor, geen ervaring mee, maar ik denk dat iedereen regelmatig tegen bloggerproblemen aanloopt, succes met oplossen en misschien dat er iemand voor je kan regelen dat we langere dagen krijgen???(lol)
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geen idee Astrid wat de oorzaak ervan is. Maar net wat de anderen schrijven, blogger heeft soms wel kuren. Dan staan de volgers er wel en dan weer niet.
    Ik volg ook vele blogs en probeer ook de berichtjes bij te houden maar soms lukt het gewoon niet. Trouwens, ik heb ook een behoorlijk aantal volgers die mijn blog kijken maar het merendeel laat nooit een reactie achter.... Het zijn meestal dezelfden :(
    Ik heb dus wel facebook maar eerlijk gezegd kom ik er nooit. Ik reageer liever op blogs en de rest van de "vrije" tijd freubel ik ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je moet je echt niet schuldig voelen hoor, en zoals Irene zegt het is vaak de "harde kern" die langskomt. Ik ervaar dit zelf ook. Ik reageer dan ook alleen ergens wanneer ik het ook echt meen. Ik heb de blogs die ik volgde laatst drastisch opgeruimd en af en toe pak ik een "nieuwe" maar dan vind ik dat ook echt leuk. Ik volg op dit moment nog maar 83 blogs en dat vind ik al veel. Dus voel je totaal niet schuldig en al helemaal niet met alles wat je al doet, petje af! Het is dat we de laptop mee hebben (buienradar, hi hi hi), maar anders had ik nu ook niet gereageerd. Zit namelijk op dit moment in Zuid Limburg i.p.v. het hoge noorden. Lekker een paar dagen weg, fietsen wandelen en bankhangen. Maar ga jij vooral lekker door met al het moois wat je maakt.
    Ik ga nog even bankhangen.... heb een mooi boek dus niet bloggen ;-)

    Liefs Thea
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kan je helaas niet helpen Astrid! Blogger doet wel vaker raar de laatste tijd, soms drijft het me tot waanzin:-) Doe lekker je ding en ik blijf wel bij je langs wippen, hier of op FB! Ook ik heb het soms te druk en heb geen zin om uren te typen terwijl ik ook zin heb om te freubelen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Astrid,

    Helaas kan ik je niet helpen met je volger probleem. Heb werkelijk geen idee hoe dat verder werkt bij blogger. En ja, iedereen heeft het toch wel eens te druk om reacties achter te laten? Geen probleem hoor. Meestal als ik tijd heb maak ik ff een grote ronde langs de blogs, maar dat lukt mij ook niet altijd hoor. Hihi.
    Succes met alles en ik hoop dat iemand een oplossing voor je heeft.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kan je helaas niet helpen ben nog maar net op de helft van die 300, lol!!! Maarre....een berichtje van jou of wie dan ook wordt enorm gewaardeerd!! Sterkte, ik hoop echt voor je dat je deoplossing gevonden hebt inmiddels, want het lijkt me heeeel frusterend. Gaat het weer een beetje met je? Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi,

    ik heb dat inderdaad ook gehad..... toen maar een paar verwijderd waar ik ook nooit wat van hoor.... en toen kon het weer... ik vind het ook niet leuk maar het is niet anders denk ik ... weet je, als je je blog opstart en op ontwerp rechtsboven klikt kom je in een ander scherm, daar staat rechtsboven een radartje en als je daarop klikt komt er een uival menuutje, daar staat blogger help, klik je daarop dan staat er in je scherm in het midden Helpforum, klik je daar op dan kom je in een nieuw scherm en daar staat 'vraag stellen' misschien als je daar die vraag stelt dat ze je kunnen helpen? Als het lukt hoor ik het graag!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Astrid
    Ik kan je hier niet bij helpen heb nog niet zoveel volgers en ik volg ook geen 300 blogs.
    Maar ik kan me voorstellen dat het erg lastig is.
    Succes ermee.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Astrid dat is zeer vervelend meid

    als je ineens niet meer dan 300 mag volgen zelf heb ik ook niet zo veel hoor kan dat ook niet bijbenen zit net als jij sinds kort ook nog op face book

    maar soms reageer ik over al op soms niet ligt maar an hoe het uitkomt .

    maar jou blijf ik wel volgen hoor

    je maakt prachtige dingen dus die wil ik niet missen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb dit probleem ook eens gehad. Ik kreeg een melding dat ik niet meer dan 300 blogs mocht volgen. Ik volgde er al bijna 400 dus ik vond het erg vreemd. Ik ben toen heel wat aan het verwijderen gegaan totdat ik onder de 300 zat. Ik heb een paar dagen gewacht en ben toen weer een stel gaan volgen en dat kon weer! Zo vreemd! Je zou ook even af kunnen wachten, het zou een blog probleem kunnen zijn.
    Wat het achter laten van reacties betreft. Je hebt het super druk, en als we overal reacties achter zouden moeten laten dan zouden er 48 uren in een dag moeten zitten. Natuurlijk is het te begrijpen dat je niet overal komt. Dat doe ik ook niet. Ook al zou ik het willen, ik heb daarvoor ook de tijd niet.
    groetjes en succes met je blogprobleem. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Astrid, het probleem met de volgers heb ik nog niet eerder ontdekt maar ik volg dan ook niet zoveel blogjes als jij. Ik heb ook gemerkt dat er maar een paar `vaste` bezoekers zijn die een reactie plaatsen maar hee waar doen we het nu voor? om ons werk te laten zien of om de hoeveelheid reacties die we krijgen? Ik heb de laatste maanden geen of heel weinig tijd gehad om iets te maken, als je dan niet veel post verdwijnen ook je volgers. Maakt mij allemaal niet zo veel uit. Ik werk, ik heb sociale contacten, heb een lieve man, lieve katten, een zieke vader gehad, een zieke schoonvader gehad, zelf in de lappenmand gezeten, als je het goed wil doen kost alles heel veel tijd en heb een reactie op een kaartje dan ook echt niet nodig.
    Lieve groetjes van Ageeth
    PS ik blijf je volgen hoor al is het op de achtergrond maar denk nou niet dat we allemaal zeeen van tijd hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ppff.... meis, ik kan je er niet mee helpen, joh. Meestal trek ik bij jou aan de bel, hihi. Ik volg niet zo veel blogs. Ik hoop dat een kleine 'error'is bij blogger en dat je weer snel blogjes kunt toevoegen.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Astrid!
    Ik lees pas vandaag je problemen bij het bloggen. Hiervan heb ik tot nu toe niet gehoord, maar wel kan ik de laatste tijd op diverse blogs geen reacties kwijt terwijl het bij anderen probleemloos gaat.. Ik snap er niks van!
    Ik heb wel hetzelfde probleem als jij wat betreft de tijd. Ik zou willen, dat ik altijd bij iedereen reacties kon achterlaten want vaak zijn de geplaatste kaarten zo mooi!! Daarom probeer ik het een beetje te verdelen: dan eens bij deze en dan weer bij die. Ik kom dus regelmatig bij je langs, maar je merkt het niet altijd!
    Intussen geniet ik wel van alles op je blog!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Astrid, ik ken het blogprobleem niet, jouw tijdsprobleem wel. Of het gebrek er aan. Maar ik geef geen reactie om er een voor terug te krijgen hoor. Wat ik wel prettig van de blogs vind is dat je vragen kan stellen. En ik hoef heus niet ala minute antwoord maar als iemand mij verder kan helpen is dat helemaal geweldig. En dat all over the world. Superleuke mensen die hobbyisten!!
    Tip: pas wel goed op jezelf. Niemand heeft iets aan je als je de balans kwijt bent. Zo dat was dan weer 15 euro, ik ben ook niet de beroerdste...... :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid