Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Merry Christmas !!


Gebruikte materialen:

* Papier My Minds Eye - I Believe
* Afdrukje Sugar Nellie - Simply Sassy - Christmas Kisses
* Papieren kleedje
* Nellie Snellen - blaadjespons
* Roosjes - Wild Orchid Crafts
* Swirl - Tim Holtz
* Medium - Copics
* Plakparels, lint

Dit kaartje heb ik zaterdag gemaakt, het was toch grijs en koud buiten, hoe kun je dat beter je tijd besteden :)

Vandaag is het zalig, de korte broek aan, lekker buiten zitten, vanmiddag even naar de dijk (IJsselmeer) want het zal bij de caravan wel ontzettend warm worden !!

Ik zag dat ik weer nieuwe volgers erbij heb gekregen, ontzettend leuk, ik wens jullie hier veel plezier toe :)

Ook wil ik iedereen ontzettend bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige creatie !!!

Helaas kan ik mijn kaarten, die ik voor het HobbyJournaal heb gemaakt, nog niet laten zien, die staan thuis op mijn computer, dus die houden jullie nog te goed van mij :)

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne, zonnige dag toe !!

17 opmerkingen:

  1. hoi meis
    wat een beauty van een kaart meis
    prachtige LO heb je gebruikt
    en dat afdrukje is superrrrrrrrrr
    een fijne dag vandaag meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Astrid,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt Astrid,super stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Astrid wat een superkaart en prachtig papier zeg! Leuke sketch trouwens ook! Ik ben weer benieuwd naar je creaties in HJ! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een geweldig mooie kaart
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje!!!
    Ik ben een 'nieuwe volger', al je kaarten zijn zo mooi,
    dat ik graag op de hoogte blijf van je nieuwe creaties.
    bied mij vast weer veel inspiratie!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super leuke Astriod en alle kleuren en afdrukje zo schitterend op elkaar afgestemd!
    Genietse bij de caravan, het wordt zomer van de week!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Astrid, geweldig!!! En je kaartjes voor die dt-call zijn ook helemaal top, ze moeten wel gek zijn daar willen ze jou niet in hun team opnemen hoor!! Succes!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, lekkere vakantie nog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart Astrid. Geniet van het mooie weer, het is helaas maar voor een dag of twee.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat een super mooi kaartje en wat een gaaf afdrukje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf kaartje weer Astrid met hele mooie kleuren en een toppie afdrukje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart.
    Mooi papier!
    Ook een mooie layout.

    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt en wat een mooie stempel heb je weer gebruikt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart! alles past zo perfect bij elkaar.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend keigaaf kerstkaartje Astrid. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid