Pagina's

maandag 18 oktober 2010

SOL kaartje !!





Vanavond was er op de club "Kaarten maken met Tiets" weer een gezellige SOL avond, deze keer gegeven door Corinne :)
Het was weer super om te doen en ben ook best wel tevreden over mijn kaartje :)

Gebruikte materialen:
* papier van Jillibean Soup - Grandmas Christmas Soup
* stempelafdrukje van Lily of the Valley: James Bear - Pile of Presents
* lint
* copics
* ster is een quickutz stans
* nestabilities
* strass steentjes
* bloemetjes van Wild Orchid Crafts

15 opmerkingen:

  1. Holie molie wat een prachtige kaart is dat geworden As!! Helaas kon ik niet meedoen vanavond maar deze ga ik zeker ook nog maken!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wwaauuuwwiiee zeg!! Wat een onwijs mooi kaartje heb je gemaakt zeg!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje, ik kon jammer genoeg niet meedoen.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit kaartje onwijs gaaf geworden!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Astrid,Wat een schitterend kaartje,lief die stempel.
    En wat een mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie leuke en lieve complimentjes :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend kaartje, prachtig in die kleuren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Astrid ook hele mooie kleuren.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje jammer dat altijd op maandag is
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo wowww wat gaaaf weer meis!!! en zo mooi weer ingekleurd!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk he de stempels van Lily of the Valley?

    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tevreden over je kaartje??? Ik vind het een kei leuk kaartje! Dat afdrukje zo schattig!!!

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Astrid.
    Ik ben gelijk volger geworden, dan blijf ik op de hoogte van al je mooie kaartjes,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhhh wat is die sodeknetters mooi
    zie nu net dat we beiden hetzelfde idee hadden met dat strikje, grappig !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid