Pagina's

dinsdag 25 mei 2010






Deze kaart heb ik laatst gemaakt, dit was een wedstrijd van http://www.hobbytijd.com/, je kon je hiervoor opgeven, je kreeg dan het mooie hartenkleedje toegestuurd en daar moest je dan een kaart van maken, er waren 2 kleuren, roze en rood, ik had dus de rode toegestuurd gekregen :)

Ik heb het mooie papier van Pink Paislee - Cupid gebruikt, het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met Copics, diverse tekststempels gebruikt, aan de binnenkant heb ik bloemen geponst met de Retropons, nog wat mooi kant erbij gezocht en klaar is de kaart :)

Vanmorgen kreeg ik het leuke bericht, dat ik hiermee de prijs heb gewonnen, ben dus helemaal happy :)
Ik krijg een scrappakketje toegestuurd, spannend hoor :)

21 opmerkingen:

  1. Wauuuuw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    heel erg mooi kaartje!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een prachtige kaart ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een bjoetie van een kaart!! Dit was zeker een prijs waard!!

    Alles klopt gewoon aan dit kaartje!!

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteert met je prijs en je creatie is een beauty ;)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wat wil je!!! Als je zo'n kaart instuurt is het logisch dat je wint!!! Alvast veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart heb je ermee gemaakt zeg!!!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd en terecht zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi. Gefeliciteerd met je prijs. Kunnen we weer genieten van al het moois dat je er mee gemaakt hebt.

    Ik hoop dat je inmiddels weer hersteld bent.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor Astrid!
    enne....gefeliciteerd met je prijs.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt enne...beterschap!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooi kaartje en gefeliciteerd met je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Astrid,prachtige stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwww Astrid wat een super gaaf kaartje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Astrid,

    Hij is ook prachtig!!
    heel leuk gedaan met het hart op deze manier,ga ik onthouden :))

    Van Harte en veel plezier met je prijs.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwwwwwwwwww wat een mooie Astrid en wat mooi gemaakt complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldiggg gaaf kaartje As!! enne wel verdiend hoor
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Je hebt een super mooi kaartje gemaakt, prachtig!
    Groetjes van JAcqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is ook een schitterende kaart geworden Astrid, gefeliciteerd ermee.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dank jullie wel allemaal, ja .... ik ben zo benieuwd naar de prijs hihihi, toch altijd weer spannend he :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw super mooii!
    en gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid